Friday, November 5, 2010

Fill in the Blank Friday!

1.   My last haircut was  too long ago! Last October! Eek. I know I know you all are probably thinking I have some horrible split ends, but thankfully I do not. Its just so hard for me to cut my hair when I have no clue what i want to do with it.

2.  My most daring hair moment was  went from dark brown to light blonde. I actually miss it. It was fun being blonde and a nice change, but it was a lot to keep up.


3.  A hairstyle I'd never be brave enough to try is a pixie or a femme hawk. haha. I love the pixie though. I wish I were brave enough to try it, but I'm not. Oh and the thought of a femme hawk is quite scary. haha.

4.  I've always dreamt of being a (blonde, brunette or red-head)   I have been them all, but I absolutely love being a red head and I don't mind being a blonde either.


5.  My go-to hair do is   straight and down. yeah pretty blah, but its easier for me to do. I do, however, love to jazz it up.


6.  My biggest hair disaster was     dying my hair black. You know the saying..."Once you go black, you never go back." Well, I think they were referring to hair color. It sucks to cover up.

7.  A hairstyle I am dying to try is       its more like I am dying to perfect. i am dying to perfect the vintage pinup look.I love this classic style.




8.  My best hair day was     gosh, who knows. There are plenty of hair days, but I will say a few days before Evangelina's 1st birthday.




9.  The worst hairstyle I ever had was  haha probably the day I tried to dye my black hair red. haha. I looked like a skunk with a red stripe instead of a white stripe.


10.  My hair is      is something that I am sure I abuse, But i am a sucker for hair dye and hot irons. 


Would you like to join in on the fill in the blank fun??? Click the button below!!

7 comments:

amylou said...

aww you were a very cute blonde!
I've never been blonde. Only highlights.

Brittany said...

you are TOO funny! Seriously!

I dont think i'll ever STOP dying my hair black! My hair is naturally dark brown, but I love that my hair finally matches my eye brows!

I am sure it is SUPER un-healthy, but who cares, it looks good :)

lol!

Have a good weekend.. and have you seen my ornament swap? You should TOTALLY join in!

ashleigh said...

I tried sooo hard to go red.. the color never turned out right. So I went to almost black. I sooo wish I could do bangs! I love the ones you have in the one pic! But I never know how to style them... Im kinda lost cause!

Vic said...

I have to say we are way too much alike. I actually haven't had a hair cut in sometime but I cut my own ends all the time...it's time for a nice hair cut...huh! and I was blonde and miss it. it was FUN...u rock!
the girl that used to do it is back in NY and the thing that scares me is people always messing it up....i've had plenty of do's.

i love that pic of all y'all....wonderful. hope your having a lovely weekend....and u still have plenty of time to enter her. i'm sure you know a lot of people who will vote:) ttys

Ms. Megan said...

I LOVE filling in the blanks!!!
You have such beautiful hair and I love seeing all the different styles/colors! And I know about the black hair situation! Ugh!!! And I too have also been a redhead, blonde and a brunette {which is my actual hair color}. I sometimes say that I won't dye my hair anymore, that I will just let it be natural, but a day comes along and I just can't help myself!! lol. Oh well!!! :)
Have a beautiful weekend! I hope you perfect your vintage pin up look! :)
xoxoxxo

kristi. renee. keim. said...

WOWZA! you can seriously pull of anything :D You are beautiful!
...i love dyeing my hair too, but i'm not as brave as you ;)

the perfect pear said...

I am also trying to perfect the vintage pin up look! i just love it, but its really hard, and I find needs ALOT of bobby pins :P
xoxo
L
p.s. thanks for the lovely comment :)

Related Posts with Thumbnails